Articles > Blog

comment article

L'univers 2.0 i les noves perspectives en la gestió de la comunicació empresarial

És fonamental tenir en compte que les noves eines i usos que les organitzacions i els seus públics interns i externs realitzen en el entorn 2.0 estan qüestionant la validesa de l'ordenament jurídic en aquest àmbit que haurà d'anar adaptant-se a les noves realitats. Ens trobem davant d'un entorn on la seguretat de la informació adquireix una especial rellevància. Els riscos que comporta, a més de ser de caràcter tecnològic, també tenen molt a veure amb el comportament, és a dir, els derivats de la utilització que els usuaris fan de la tecnologia. Per això, l'ús responsable i adequat ...

comentaris

comment article

VANTAGE FACE TO FACE 2.0

El proper dilluns 27 de juny es celebrarà el primer dels debats programats sota el nom "VANTAGE FACE TO FACE 2.0". En ells pretenem apropar al públic assistent a una visió real i proporcionada per especialistes sobre temes relacionats amb els negocis, l'economia, la política, les noves tecnologies, etc. Tot això sota un enfocament el més pràctic possible i amb les mires posades en les seves possibles aplicacions a nivell empresarial. Cada últim dilluns de mes convidarem a aquestes sessions a un expert en la matèria en concret que tractem per xerrar i debatre amb el nostre director general,...

comentaris

comment article

SOCIAL MEDIA REVOLUTION 2011

La gent de Socialnomics (www.socialnomics.net) ha penjat per fi el seu vídeo de la Social Mitjana Revolution actualitzat amb les dades del 2011. És evident que calia fer-ho, com també ho és que el semestre que ve aquest video i les dades que conté estaran igual de obsolets que els que van venir abans. Aquí està l'enllaç: http://youtu.be/3SuNx0UrnEo Els Social Media són un fenomen que no deixa d'avançar. No et permeten relaxar-te i acomodar. Cada dia hi ha avenços. Cada dia hi ha novetats. Qui treballa amb Social Mitjana no es pot permetre el luxe de acomodar-se en una posició, en un mètode...

comentaris

comment article

L'expansió de les empreses de retail en temps de crisi

Per José María Marcos Pujol - Director Associat Durant el boom econòmic, l'expansió de les empreses minoristes es va dur a terme sense realitzar gairebé cap tipus d'anàlisi ni planificació. No era necessari, ja que es tractava d'incrementar el nombre de punts de venda en un escenari de creixement de la demanda, tant en el seu vector de població com en els seus vectors de despesa per càpita i renda per càpita. En aquest sentit, els plans d'expansió es dimensionaran a tres o quatre anys vista tenint en compte aquest escenari de creixement sostingut en el temps. Aquest és el motiu pel qual el...

comentaris

comment article

Benvinguts a Vantage Group

Vantage és una consultoria jove, dinàmica i àmpliament preparada. Els professionals que integrem Vantage tenim entre 10 i 20 anys d'experiència en la consultoria i l'entorn estratègic, havent treballat en diferents sectors i àmbits nacionals i internacionals. Ens defineix un equip sènior que fuig del becari i aposta per integrar-se i empatitzar amb la visió dels nostres clients, fent nostres els seus reptes. Precisament la nostra aposta és pels nostres clients, si milloren nosaltres millorem, si creixen nosaltres creixem, si tenen èxit nosaltres tenim èxit. No som res convencionals i...

comentaris