Articles > Blog

comment article

Impacte del creixement en l'estructura de la companyia al detall

Siempre se comenta que la clave para mejorar la competitividad de una empresa es ganar dimensión. ¿Pero esto es siempre así? ¿O hay diferentes escenarios al respecto? En este artículo reflexionaré sobre ello. Lo primero que uno debe preguntarse es por qué quiere hacer crecer su negocio / comercio. Y la más común de las respuestas está relacionada con conseguir economías de escala para: incrementar el poder de compra ante los diferentes proveedores y por tanto, reducir costes en la cadena de suministro.reducir los costes fijos de la empresa por establecimiento comercial, es decir aquellos cos...

comentaris

comment article

IV Torneo Powerade

Com a part de l'àrea de desenvolupament de comunitats, Vantage gestionarà les xarxes socials i ha desenvolupat la APP mòbil per smartphones del torneig de Futbol aleví Barcelona Powered Cup en el que participen 51 equips entre els que destaquen el FC Barcelona, el Real Madrid, el RCD Espanyol, el Sevilla, el Villarreal o el Màlaga. El CE Vila Olimpica és el club organitzador.Us deixem algunes de les fotos dels equips participants:

comentaris

comment article

Vantage llança les noves APPs per municipis

Vantage Group, sota la marca Vantageplaces, llança les noves APPs low cost per municipis.Les aplicacions mòbils per municipis esdevenen un nou canal de comunicació envers el ciutadà, el visitant i el turiste. Més enllà de ser eines de informació com les webs, es converteixen en una nova eina de dinamització comercial i turística del poble.Amb aquesta visió, neixen les aplicacions de vantage: www.vantageplaces.comLes noves APPs tenen tres grans àmbits:- Informació estàtica del municipi (història, dades de contacte...)- Informació dinàmica (notícies, agenda, formulari de participació...)- Dinami...

comentaris

comment article

De la Reactivitat a la PROACTIVITAT comercial. Qüestió d'actitud.

Antes de que estallara la terrible crisis económica actual existían sectores y empresas privilegiadas que podían permitirse el lujo de ser reactivos comercialmente, esperando a que el cliente entrase por la puerta (despachos de abogados, de arquitectos, ingenierías y un largo etcétera) o incluso instituciones y proyectos que nacían al amparo de subvenciones de la Administración. Habíamos llegado al extremo de tener empresas que sin salir de su provincia incrementaban la facturación anualmente sin hacer acciones comerciales. Alguno podría pensar: ¡qué suerte no tener que ir a ...

comentaris

comment article

Afiliï Màrqueting: 5 Consells abans de començar el seu negoci en línia

comentaris